  • Data: 2012-04-05 23:58:21
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-05 21:00:16 +0000, Grzegorz Kurczyk
    <g...@c...slupsk.pl> said:

    > Gratulujemy spostrzegawczości :-)

    :-)
    Można to łatwo sprawdzić, zawsze głoszę, że życie winno nagradzać
    umiejących czytać i myśleć. I tu mamy pytanie, czy wygrałem (jako
    odbiorca wiadomości). Ponieważ nie grałem, więc doskonale wiem, że nie
    wygrałem - wiadomość do kosza.
    I tak wspaniały pomysł organiztora idzie się... paść.

    Ale nie, nie ma tak wspaniałych scenariuszy - znajdują się tysiące
    matołów, którzy sądzą, że fakt iż mają telefon stawia ich ponad
    przeciętną, co prowadzi ich do konkluzji, że są sprytni i będą bogaci,
    gdyż otrzymali POTWIERDZENIE wygranej.
    (kto takim ludziom dał z języka polskiego ocenę wyższą niż:
    dwója/jedynka/niedostateczny/kompromitujący/ef/mucho
    morek/czy_jak_tam_pacany_z_ministerstwa_oświaty_usta
    liły_nową_nazwę_oceny?)

    2000gr

    > jest już przygotowane do wysyłki.

    Święte słowa.
    To dokładnie tak samo jak u mnie - klawiatura i myszka są
    już przygotowane do wysyłki (wprawdzie jeszcze muszę obfotografowac i
    wystawić na Allegro, ale już są przygotowane - na półce leżą).

    > Dyrektor Departamentu Głównych Wygranych juz je upycha po kieszeniach ;-)

    Nie - ich nie upycha. Upycha dobrowolne darowizny matołów chcących się
    wzbogacić w nieuczciwy sposób.

    > I to jest właśnie tzw. "chłyt matertingowy".

    Jak chwyt? Jaki marketing? Wystarczy IQ powyżej 90, by się uporać ze
    zdaniem pytającym...

    > Co lepsze jak wyślesz im tego esemesa z napisem TAK

    Ze swojego nie wyślę, ze służbowego też nie, a hipotetycznego telefonu
    nie mam. :-)

    > i później będziesz się pultał, to Cię jeszcze przeciągną po sądach za
    > poświadczenie nieprawdy i próbę wyłudzenia gównej wygranej :-)

    Wiesz, że to jest bardzo dobry pomysł?
    ;-)))

    --
    Bydlę