  • Data: 2012-04-06 07:42:31
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2012 00:24, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Brakuje tylko pytania

    Jak to brakuje. Przecież na końcu zdania jest znak zapytania.
    Biedakom skasowała się baza danych z listą nagród i teraz muszą wysyłać
    esemesy do wszystkich żeby ją odtworzyć :-) :-) :-) A tu taki jeden z
    drugim przekazuje im nieprawdziwe informacje ;-)

    Cała sztuczka socjotechniczna polega na tym, że człowiek czyta to co
    chce przeczytać, a nie to co jest napisane. Nie bez powodu treść sms-a
    była napisana wielkimi literami, bo wtedy na małym wyświetlaczu telefonu
    pytajnik gdzieś ginie między nimi.

    Cieszę się, że ktoś wreszcie przytarł im nosa. Jest to żerowanie na
    naiwności ludzkiej (która sama w sobie nie jest cechą złą), a głownie na
    osobach starszych nie przyzwyczajonych do współczesnych technik
    "marketingowych".

    Pozdrawiam
    Grzegorz