  • Data: 2012-04-04 19:56:02
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał

    Ale w tymze KC jest tez napisane ze sad powinien dochodzic istoty
    umowy.
    No to dochodzi ... i dwuznaczne zapisy

    >Jak piszą, że mój numer został wylosowany i mają przygotowane 20.000
    >zł, to ja tu zadnej dwuznaczności nie widzę.

    Ale przeczytaj uwaznie
    "20.000 przygotowane do odbioru! Po raz kolejny prosimy o wysłanie
    pustego sms na XXX, bo system wskazał szczęśliwy numer XXX"

    20k przygotowane do odbioru. Ale ktos ci obiecal ze wygrales ?

    >Inna sprawa, ze trzeba mieć nierówno

    >pod sufitem, by w coś takiego uwierzyć.

    Rozne rzeczy sie zdarzaly, promocje itp.

    Ale kto nie uwierzyl i nie wyslal, ten teraz nie ma prawa dochodzenia
    swej naleznosci :-)

    J.