  • Data: 2012-04-04 21:01:38
    Temat: Re: [CP] Wyegzekwował "obietnice" nagród w loterii SMS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jli1vl$85r$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale w tymze KC jest tez napisane ze sad powinien dochodzic istoty umowy.
    > No to dochodzi ... i dwuznaczne zapisy

    Poza kodeksem cywilnym istnieją i różne inne ustawy. W tym wypadku
    zastosowali o grach losowych, a tam są odmienne unormowania.

    > Ale przeczytaj uwaznie
    > "20.000 przygotowane do odbioru! Po raz kolejny prosimy o wysłanie
    > pustego sms na XXX, bo system wskazał szczęśliwy numer XXX"
    > 20k przygotowane do odbioru. Ale ktos ci obiecal ze wygrales ?

    Ja, to wogóle na te kretynizmy nie odpisuję, bo mi szkoda czasu. Ale co
    pomyślał powód?

    > Rozne rzeczy sie zdarzaly, promocje itp.
    >
    > Ale kto nie uwierzyl i nie wyslal, ten teraz nie ma prawa dochodzenia
    > swej naleznosci :-)

    Moim zdaniem z jednej strony szkoda czasu, a z drugiej może ktoś wreszcie
    ukróci te głupie SMS-y.