    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <5fd647e5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fd7c9b6$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5fd8da6d$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fda4a75$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fdb9fe6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 18 Dec 2020 10:59:47 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pracuje, ale z ograniczeniami.
    > Ile obecnie - 1 wierny na 15m^2, a w marcu ile bylo ? 5 osob google
    > mowi.

    A słyszałes o tym zeby ktos to gdziekolwiek sprawdzał?
    Bo ja syłszałem ze 5 osobowe protesty przedsiebiorców były mandatowane
    na dworze ale o jakimkolwiek mandacie w kosciele nie słyszałem...

    Pomijam to ze przy obecnych ocenach kosciola 1 na 15m2 to az nadto.
    Przeciez koscioły wielkie... Znani mi regularni katolicy chodza
    regularnie w niedziele, zadnymi limitami sie nie przejmuja a
    najchetniej spedzaja msze albo przed kosciołem albo w przedsionku (tak
    chyba jest bezpiecznie ;-)

    Nawet ten najbardziej zagorzały publicysta mówi ze katolików w PL jest
    obecnie około 35%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,