    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcb8092$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fccca6b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcd0ffc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcd6897$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Mon, 7 Dec 2020 20:11:32 +0100

    W dniu 07.12.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Daj przykład.

    W jakim sensie? Chcesz nazwisko pacjenta?

    > Ciebie satysfakcjonuja tego typu "wymowki" bo sie przyzwyczaiłes do
    > bylejakosci. Ze jak cos jest to jest - byleby miało jakies
    > wytłumaczenie chocby debilne.

    Weź przeczytaj ze zrozumieniem wątek. >
    > Czyli uwazasz ze nie da sie i ze nie warto sie tym zajmowac?

    Uważam, że to technicznie niewykonalne.

    > Rozumiem ze uwazasz jednoczesnie ze osoby ktore opracowuja raport
    > przyczyn zgonów po prostu okradaja budzet wykonujac prace która nie
    > ma zadnych podstaw. Rozumiem, ze zgłosiłes juz sprawe na policje?
    > ;-)

    Nie. Po prostu nie wiesz, o czym piszesz.

    > A dlaczego mieliby wiecej zarabiac na stadionie? Zakładasz absolutna
    > bezwładnosc tegosystemu, bez zadnego nadzoru, bezpieczników,
    > odpowiedzialnosci etc?

    Tak.

    > Ale tam taka sama sytuacja...

    To się przesuwa z dalsza. Ogłasza alarm. Przysyła odwód. Jest milion
    rozwiązań.

    > Dla mnie to jest jakas wariacja na temat logiki.

    Widzę właśnie. :-)

    > Jak mozna kierowac słuzba zdrowia, polityką zdrowotna ogolnie,
    > programami przeciwdziałania jakims zjawiskom etc skoro nikt nie wie i
    > nikogo nie interesuje to na co umieraja polacy. No chyba ze ten brak
    > zainteresowania dotyczy tylko rzadzacych bo przeciez czesto słyszy
    > sie szacunki o ilosci zmarłych z roznych powodów.

    Interesować, to może i interesuje, tylko technicznie to trudne do
    identyfikacji. A rodzina chce zwłoki pogrzebać. Na wsiach jest zwyczaj,
    ze nie powinien przeleżeć przez niedzielę. A Ty proponujesz
    kilkumiesięczne badania, które zresztą w wielu wypadkach do niczego nie
    doprowadzą. Młodzi ludzie przeważnie umierają na coś, ale starsi po
    prostu na wszystko i pozostaje kwestia tego, na co najbardziej.

    > No własnie chodzi o skale. Bo jezeli zgineło tysiac mniej to
    > statystycznie sprawa jest pomijalna. Ale jeżeli 5 tysiecy to juz jest
    > jakas zauwazalna liczba.
    W zeszłym roku u nas w całej Polsce nieco poniżej 3 tysięcy. No to na
    pewno będzie to rząd wielkości tysiąca, a nie pięciu.

    --
    Robert Tomasik