  • Data: 2008-01-30 14:39:36
    Temat: Re: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    osmiornica77 pisze:
    > widzialem niedawno typka na moim osiedlu (mial nie wiecej niz 18 lat)
    > chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii. nawet sie z tym specjalnie

    Straszne. Dobrze, że nie widziałeś mnie - niedawno szedłem z kanistrem
    benzyny. Czerwonym! Pewnie dostałbyś zawału ;)

    > nie kryl. oczywiscie nikt nie zareagowal. wiem jak on wyglada i mam dowod, ze
    > w tym miejscu i w tym czasie chodzil z nozem po osiedlu.
    > jak sie prawo do tego odnosi? pierwszy raz sie spotykac=m z takim incydentem.

    Nijak. Żadna ustawa nie zabrania chodzenia z nożem. Ba! Możesz chodzić
    nawet z mieczem, kosą, siekierą, łopatą czy widłami - a to wszystko
    bardzo groźne przedmioty ;->

    > czy zglosic sprawe na policje??? czy da sie to zglosic anonimowo???

    Sugerowałbym raczej wizytę w pewnej specjalistycznej poradni ;)