eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa" › Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja, tylko podżeganie do przestępstwa"
    From: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CBA - a jednak jest cos na rzeczy :-) "Akcja CBA to nie prowokacja,
    tylko podżeganie do przestępstwa"
    Date: Thu, 12 Jul 2007 13:17:10 +0200

    MAc pisze:
    > I to jest najśmieszniejsze...

    Nie najśmieszniejsze jest to że ni cholery nie wiem jak powinna się
    zachować prokuratura.

    Pamiętajmy że burmistrz Mrągowa złożył zawiadomienie do prokuratury o
    popełnieniu przestępstwa (chodzi o fałszywe dokumenty które pojawiły się
    w jego urzędzie).

    1) ktoś podrabia pieczątki Burmistrza i inne dokumenty
    2) wiadomo już że dokumenty były fałszywe
    3) sprawca też jest znany (agenci CBA)
    4) tłumaczenie Ziobry i innych to były zwykłe działania operacyjne

    I co teraz ma zrobić prokuratura
    a) umorzyć, brak znamion przestępstwa
    No chyba jednak nie.
    Ja bym się wkurzył jakby ktoś posługiwał się moim podpisem i pieczątką
    pod lewymi dokumentami. Co miało miejsce i mogło wpędzić w niezłe
    tarapaty tego Burmistrza.

    b) umorzyć, nie znaleziono sprawcy/ów
    Też chyba jednak nie. Wszyscy to wiedzą CBA.

    c) ???

    d) umorzyć, znikoma szkodliwość czynu :)

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski