  • Data: 2008-09-11 08:24:01
    Temat: Re: Buty jednorazowego użytku
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Ale przecież właśnie to co zrobiłaś jest reklamacją z tytułu
    > niezgodności. Sprzedawca nie uznał reklamacji.

    No właśnie nie sprzedawca. Producent/importer. Właśnie wyczytałam, ze
    gwarancja producenta i "niezgodność" idą równolegle, zcnaczy, nie
    wykluczają się.

    > Nie zostaje Ci nic innego jak skierować sprawę do sądu. Z tymi
    > rzecznikami konsumentów jest różnie, zwłaszcza, że sprzedawca nie musi
    > się liczyć z ich pisemkami.

    Wiesz, jeśli mam stracić już te pieniądze, to chcę, żeby sprzedawca
    badziewia też się trochę podenerwował.
    Do sądu raczej nie pójdę, koszty dojazdów mogłyby przewyzszyć koszt
    butów, mogę za to zachęcać klientów do zakupów w sklepie;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna