  • Data: 2008-09-11 09:11:29
    Temat: Re: Buty jednorazowego użytku
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Skierowałaś reklamację do importera? Na jakiej podstawie? Została
    > zawarta jakaś umowa gwarancyjna tak regulująca te sprawy?

    Korzystałam z gwarancji. Umowy na piśmie nie mam, normalnie zaniosłam do
    sklepu, żeby naprawili badziew. Jakbym wiedziała to co dziś wiem, od
    razu korzystałabym niezgodności.

    > Nic go tak nie zdenerwuje jak pozew. Do sądu jeździć nie musisz, takie
    > sprawy idą zwykle na posiedzeniach.

    Właśnie mi wychodzi, że rozpatrzył pozytywnie, bo 14 dni minęło 9. 11, a
    dziś jest 11. ;-)
    Albo mi baba odda kasę, albo ja jej napsuję krwi.
    --
    pozdrawiam
    Justyna