  • Data: 2005-12-27 14:04:57
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No w glowie sie nie miesci !.
    > Ta grupa to jedna z cenniejszych kreacji jaka moze dac demokracja .
    > Pozatym
    > tylk glupiec bierze powaznie do siebie to , co inni o nim tu pisza .
    > A Ty sadami kogos straszysz ?
    > Jak uwazasz , ze jeste stu obrazany , to znajdz sobie innych "przyjaciol"
    > na

    po pierwsze nie szukam na grupie przyjaciol a po drugie dostrzegasz chyba
    roznice pomidzy zwykla wrzuta a
    nazywaniem kogos pedofilem czy opowianiem wszem i wobec ze rozpowszechniam
    pornografie dzieciacia
    (podalem ID posta jakiegos zboczenca ktory pisal na pl.soc.sec)
    gdzie na usenecie wszytsko zostaje na wieki a wpisujac pozniej moje nazwisko
    wyskakiwac beda takie teksty
    i straszeniem zgloszenia na policje?
    Sa pewne granice, idac twoi tokiem rozumowania mozna by powiedziec poslom
    pomowionym prze leppera by oddali mandaty i znalezli sobie innych
    przyjaciol. Troche niemadre.

    Pan Roczniak jest dosc znany na useecie, ma zwyczaj zaczynac takiekie
    gowniarskei watki, nastepnie zaczynawydzwaniac po miejscach pracy
    swoich rozmowcow i ich oczerniac u szefow.

    Nie popuszce draniowi, niech się dowie co to odpowiedzialność.

    P.