  • Data: 2005-12-27 14:12:13
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: O...@s...se (pan Piotr Glownia) szukaj wiadomości tego autora

    In article <dorh09$7vo$1@news.onet.pl>, "Cyc" <r...@r...pl> wrote:

    >Użytkownik "Przemek R..."
    a.pl> napisał w
> [...]
    >rzeczy jego rzeczywiste ideowe preferencje .
    >Ocena zalezy od doraznego , wylacznie na konkretny temat prezentowanego
    >stanowiska .
    >Dzisiejszy komuch , jutro jest moherowcem a qwczorajszy zyd , pojutrze jest
    >antysemita i to jest najbardziej charakterystyczna cecha tej grupy !!!.
    >Jak sie komus nie pdopba , ze nazywany jest naprzemian wspomnianymi
    >przymiotnikami , ie musi tu zagladac a grozenie sadami jest tu tak sami milo
    >widziane , jak rozbeltane w podawanym do ryby , sosie zydowskim , gowno .

    Grupa na ktorej moga sie wypowiadac antysemici nie dostawszy
    szabla przez leb to nie demokratyczna grupa, lecz grupa rezimu
    panstwa policyjnego.

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny

    Piotr Glownia, szlachcic polski koronny
    Wolnosc, Samowystarczalnosc, Ksenofobia i Szlachta = Polska Niepodlegla zyje!
    Obywatele Polski 2005: 25% Slowianie/Szlachta/,50% Germanie/Panszczyzniani/.
    Poland is not dead yet Anti-Semites. We _will_ kill you. Remember us Polish?