  • Data: 2005-12-27 16:13:03
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.12.2005 Przemek R... <p...@t...gaze\
    ta.pl> napisal/a:

    > kontaktowaly sie ze mna osoby przy ktorych tez cwianiaczyles, i prosily
    > bym -cytuje- 'draniowi' nie odpuszczal, niech pozna co do odpowiezialnosc

    Jak zwylkle, przeinaczasz, co nie pamiętasz to dopowiadasz, i unikasz
    niewygodnych dla Ciebie kwestii. Jak zwykle, pajacu.
    Po pierwsze: nie mam z nikim oprócz ciebie oczywiście, zatargów.
    Po drugie: To jak? przypomniałeś sobie aferę z dzwonieniem do pracy? Nie?
    Oczywiście że nie bo, jak zwykle, coś Ci się posrało. Nabździć jednakowoż
    zdążyłeś.

    A teraz niby co robisz? Trolu?

    --
    Piotrek