  • Data: 2005-12-27 15:09:16
    Temat: Re: Bush szpicluje rozmowy telefoniczne w Pcimiu
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Zawarto's'c nagl'owka ["Followup-To:" pl.soc.prawo.]
    Dnia 27.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości

    > nie tylko do mnie, wiem o tobie wiecej niz ci sie wydaje

    Najwyraźniej wiesz o mnie więcej niż sam o mnie wiesz - albowiem:
    bzdurzysz. Jak zwykle zresztą.

    > bo nie mialem zamiaru z toba rozmawiac?

    Bo zgłupiałeś do reszty gdy się okazało że nie jesteś tak nietykalny jak
    Ci się zdawało.

    --
    Piotrek