  • Data: 2012-06-12 10:31:18
    Temat: Re: Brzydkie słowo
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Jun 2012 10:26:23 +0200, Liwiusz wrote:

    > Nie wydaje mi się, aby w ogóle na niego spojrzał (podczas wydawania
    > N.Z.). Ostatnio dostałem nakaz zapłaty za taki "mandat", gdzie było
    > przeze mnie napisane "bilet posiadam".

    Jasne, że nie miałem na myśli operacji logicznej pt. "wyjaśnijmy to". Po
    prostu albo ktoś parsknie śmiechem, albo cokolwiek.

    Natomiast w Twoim przypadku, faktycznie, dali dupy.

    Aczkolwiek przyznam się, że niedawno udało mi się przeprowadzić
    następujący manewr: pisałem pozew (w upominawczym) o 23 tys., ale
    przestrzeliłem na klawiaturze i poszło "29 tys." (w załączeniu kopia
    faktury na 23 tys.).
    Dodatkowo pomyliłem się z datą, od której należy liczyć odsetki: miało
    być "31.12.2011", napisałem "31.12.2012".

    Po otrzymaniu pozwu sąd wezwał mnie do dookreślenia się od kiedy chcę
    tych odsetek. Niezgodności żądania z przedstawionymi dokumentami
    natomiast nie zauważył i wyrąbał nakaz na 29 tys. zł.

    Generalnie oznacza to, że kontrola papierów spływających do wydziałów
    jest praktycznie zerowa.

    (Aha, dla kontrastu: ostatnio z SR dla m.st. Warszawy któryś tam WG
    przyszło wezwanie "o doręczenie odpisu pełnomocnictwa dla pozwanego".
    Pierwszy raz coś takiego wymyślili.)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org