  • Data: 2012-06-12 13:52:21
    Temat: Re: Brzydkie słowo
    Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Toś dał ciała, że oddałeś podpisany "mandat".
    > Zwróć się do przewoźnika, wyjaśnij temat -- że zostałeś złapany, ale
    > kontroler po wystawieniu kwitka nie dał Tobie egzemplarza, więc nie wiesz
    > jak masz zapłacić.
    >
    > --
    > pozdrawiam, Olgierdhttp://olgierd.rudak.org

    Pan powiedział, że potrzebuje oryginał, żeby pokazać w sądzie i
    zabrał.

    Byłem już tak spanikowany, że mnie zamurowało, a oni się zabrali i
    poszli.

    Dyletant

    P.S. Trochę też przeklinałem i jak kolega powiedział, że woli
    chłopców, to powiedziałem chyba słowo "pedały i też na ku...

    Wiem, że to było głupie. Nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów.
    Teraz mam leki uspokajające.

    Sądzicie, że to naprawdę trafi do sądu, czy kolega da sobie spokój i
    wyśle mi to do domu, albo przez komornika?

    Wyglądało, że się wkurzył :(

    Ja też się ostatnio wkurzyłem jak widziałem jak ładną blond lalę w
    mini puszczają, bo się uśmiechnęła a potem puściła łezkę :(