  • Data: 2007-07-26 12:38:41
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 26, 2:33 pm, "Tiber" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Innews:f8a42c$l5e$1@atlantis.news.tpi.pl,
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> typed:

    > No ja myślę, że TELE2 tak to wszystko archiwizuje, aby nie było szans na
    > proces, bo klientowi coś strzeliło.
    >
    > --
    > tbr

    Znajac TELE2 to sobie po prostu odpuszczą. Kiedyś z nudów poszedłem na
    szkolenie marketerów z T2. Oni maja zalecenie zeby rozmawiac z osobami
    starszymi, "wygldajacymi na nierozgarniete" itp. Szkoleniowiec mówił
    że taki 40 latek umowe przeczyta wyłapie co mu mniej wiecej nie bedzie
    grało i nawet jak weźmie to na 75% po 10 dniach zrezygnuje.Oni wiedza
    ze jada po bandzie i jesli ktos im to wytknie to od razu sie wycofuja
    ale póki czuja ze moga naciskac to nie maja oporów.