  • Data: 2007-08-20 16:09:44
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:fabvrh$mnc$1@achot.icm.edu.pl,
    wsm <w...@s...pl> typed:

    > Ale jak zrywa umowę przed upływem 12 miesięcy - płaci karę w
    > wysokości 100 zł.

    Normalna rzecz. Umowa lojalnościowa to umowa lojalnościowa.

    > Preselekcję (umowę z Tele2) podpisała u listonosza spotkanego na
    > ulicy - bez patrzenia co podpisuje. I o to im chodzi, tak łapią
    > klientów.

    Nie. To w Slovak Telecom, nieaktualnym podwykonawcy TELE2, była maniera
    "Dzień dobry, ja z telekomunikacji, chciałbym pani zoferować...".
    Lokalny podwykonawca TELE2 ma żelazne warunki w tym względzie
    (oczywiście ustalone przez samo TELE2): przedstawienie na początku
    rozmowy, podanie firmy, celu rozmowy. A w tekście czytanej umowie
    kilkadziesiąt razy pada sformułowanie "Tele dwa". Jeśli ktoś do końca
    rozmowy telefonicznej klient nie załapał z kim rozmawia, to sorry, można
    conajwyżej pożałować niedorozwoju umysłowego. A dla ciekawostki - z
    autopsji znam przypadki, że ludzi w połowie czytania umowy oświecało, że
    gadają z TELE2...

    --
    tbr