    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brudne zagrania Tele2
    Date: Thu, 26 Jul 2007 13:50:06 +0200

    Użytkownik "Tiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f8a1d9$qfi$1@news.onet.pl...

    > Czyli zakładasz sytuację, że rozmawiał nie właściciel, który podał dane
    > właściciela? No chyba w tej sytuacji ta osoba przeczyta dostarczone
    > materiały i dojdzie do fragmentu o dziesięciodniowym wypowiedzieniu
    > umowy. A temu, kto gadał przez telefon skopie dupsko.

    Ja nawet dopuszczam taką możliwość, ze po prostu po przemyśleniu właściciel
    wyprze się rozmowy telefonicznej. Ale jeśli nie on rozmawiał, to już
    ustalenie tego, kto to był może być trudne. Treści umowy nie znam, to też
    nie wiem czy można ją wypowiedzieć. Skoro tak, to jest to najsensowniejsze
    rozwiązanie. Tym nie mniej nadal uważam, że z prawnego punktu widzenia
    opisany sposób zawarcia umowy pisemnej jest mocno ułomny.