  • Data: 2007-07-14 20:30:04
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: w...@o...eu (Krzysztof Wostal) szukaj wiadomości tego autora

    Od: "Artur Golański" <A...@w...net.pl>
    >W artykule <000101c7c1ac$ee911650$1204000a@krzysztoc2cee7> Krzysztof Wostal

    > Zrezygnowałeś? Powinieneś "wypowiedzieć" umowę.

    Wypowiedziałem telefonicznie i listownie.
    Mam potwierdzenie wysłania listu poleconego.

    > A były takie?

    Gdzie tam. Od 31 lipca ubiegłego roku telefonu stacjonarnego po prostu nie
    mam.

    > A jest prawomocny wyrok sądu?

    Gdzie tam. Jakaś Warszawska firma windykacyjna, której nazwy nie pamiętam, a
    sprawdzić nie mogę w tej chwili, bo dokumenty w pracy trzymam, ciągle mnie
    monituje o te 20 PLN za fakturę ze stycznia bieżącego roku za niby wykonane
    rozmowy.
    Krzysztof - jak zawsze pozdrawiający.