  • Data: 2007-07-08 21:16:16
    Temat: Re: Brudne zagrania Tele2
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f6ripa$gqe$1@opal.futuro.pl...

    > W tym konkretnym przypadku akurat mi to nie przeszkadza. To ich problem.
    > Gorzej jest dla osoby, która zostałaby wmanipulowana w zmianę operatora
    > bez jej zgody i większy abonament i nie zorientowałaby się, że ma 10 dni
    > na wycofanie z umowy.

    Ależ tu do zawarcia żadnej umowy nie doszło. Do zawarcia umowy dochodzi
    poprzez wyrażenie woli jej zawarcia przez obydwie strony. TELE2 taką wolę
    wyraziło. Ale by wyraził ej klient konieczne jest złożenie przez niego
    oświadczenia woli. Takim oświadczeniem nie będzie potwierdzenie przyjęcia
    oświadczenia drugiej strony i jedyne, co takim postępowaniem TELE2 może
    osiągnąć, to zamieszanie. Facet spokojnie oświadczy TP SA, ze żadnej umowy
    nie zawierał z TELE2, a TELE2 za usługi nie zapłaci. TP SA pewnie kiedyś go
    obciąży za te usługi fakturą, albo i nie, zaś TELE2 w sądzie zapłaty nigdy
    nie wygra, bo nie zawarło umowy z klientem.