  • Data: 2010-10-07 12:19:23
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8kcd4$bk9$...@n...onet.pl...

    > Teraz to już nie wiem czy testujesz mnie czy nie? To co piszesz to
    > demagogia.

    cojest demagogia?

    to ze maryska, koka, czy inne podobne sa pochodzenia naturalnego jak
    alkohol, i sa zakazane w przeciwienstwie do alkoholu?

    czy moze to, ze oddzialy de toksykologiczne widza czesciej pijanych niz
    zatrutych narkotykami czy dopalaczami?

    czy moze to ze panstwo ma dochod z alkoholu, a nie z narkotykow czy
    dopalaczy?

    a moze demagogia jest to, ze cala afera z dopalaczmi ma za zadanie
    zamaskowac biernosc rzadu i brak reform?