  • Data: 2010-10-07 13:01:31
    Temat: Re: Co nas czeka? Re: (*) zatrzymanie
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 13:24, Tomaszek pisze:

    > Tak, ale to już następny temat. Dlaczego tak bardzo bronisz czegoś
    > złego? Dopalacze nikomu nie przynoszą nic dobrego, ani dorosłym ani
    > gnojkom. Po co to na rynku? To gówno służy do otępiania społeczeństwa.

    Nie bronię dopalaczy! Bronię wolności.
    Jeśli jest popyt - ma prawo pojawić się podaż.
    Jeśli ktoś chce się otruć - jego prawo, jego wybór.
    Jeśli czyjeś dzieci chcą się otruć - to jego (A NIE PAŃSTWA!) problem.
    (Powinien lepiej je wychować).
    Jeśli ktoś potrzebuje raz na tydzień się otępić (ja potrzebuję
    codziennie), to jego sprawa, jego wątroba, jego żona na tym cierpi itd.
    Państwu ch.j do tego.
    Nie nam (Tobie ani mnie) oceniać co jest złe, a co dobre. To zbyt
    subiektywne. Człowiek ma pozostać wolny. Chce się zaćpać - jego wybór.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.