  • Data: 2010-10-07 11:47:07
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.10.2010 13:37, Tomaszek wrote:
    > Ano to chyba że tak;) Likwidacja państwowej służby zdrowia. Jestem za,
    > nawet zaraz, tylko niech te sk....y oddadzą mi kasę, którą do tej pory
    > wpłaciłem ( tzn. została ze mnie ściągnięta bez mojej zgody )

    Jakie pieniądze? Kierownik szatni za pieniądze pozostawione w ZUS nie
    odpowiada. I co nam pan zrobisz?

    > Co było Tajfun czy Amph-i-bia? ;)

    Huxley, Orwell, Witkacy i Kafka też brali dopalacze? Oni tacy
    antysystemowi byli więc to prawdopodobne. Jutro o tym doniesie TVN a GW
    będzie magłowało temat przez tydzień. W ogóle ich twórczość powinna
    zostać zakazana. Nie pozwólmy takim nieodpowiedzialnym pisarzom niszczyć
    młodych obiecujących niewolników systemu.

    mi