    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bratko zatrzymanie
    Date: Thu, 07 Oct 2010 13:21:46 +0200

    W dniu 2010-10-07 13:09, mi pisze:
    > Czemu powielasz socjalistyczne brednie. Niech się leczą sami na własny
    > koszt.

    Jak sobie wyobrażasz selekcję ich od reszty? Testery przy wejściu na
    izbę przyjęć? Zatrucie organizmu to zatrucie organizmu. Poza tym zaraz
    by się odezwały jakieś organizacje chroniące praw wszelakich, że to
    dyskryminacja itd. Już to widzę, jak któraś partia przeprowadza taką
    reformę;)

    > Leczenie zębów też kosztuje socjal spore pieniądze. Może powołamy
    > Policję Sanitarną, która będzie pilnować, czy wszyscy myją zęby... hę?

    Nie sądzisz że skutki niemycia zębów są znacznie mniejsze niż zażywania
    dopalaczy? Nie odróżniasz tego? Ja na ten przykład rzadko myję zęby, a
    to dlatego, że mi się nie psują - takie uwarunkowanie genetyczne ( ojcu
    też się nie psuły ) Od niemycia zębów niekoniecznie nabawię się ich
    choroby, po dopalaczach wcześniej czy później trafię do szpitala i będę
    się leczył za pieniądze obywateli.