  • Data: 2010-10-07 11:04:20
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-2010 12:38, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > nie napisalem ze jest, tylko ze powinna byc i z usmieszkiem ;)

    > zbyt daleko idace wnioski, otoz nie droga magdo, nie nalykalem sie, tak
    > na mnie wplynela nadmierna ilosc nikotyny wchlonietej przez sluzowke w
    > dosc krotkim czasie

    To na pewno była tabaka???
    Pchałeś to do nosa łyżkami?

    Sama próbowałam dwa razy (nie podobało mi się) ale obserwowałam w sumie
    3 pokolenia Kaszubów którzy tabaczą u tabaczyli. Nikt nigdy nie rzygał.

    Czyli dziadzio miał rację - tabaka nie dla smarków.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813