  • Data: 2009-12-27 18:02:59
    Temat: Re: Brat mieszka w moim mieszkaniu i....
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokladnie tak. Jak nie chcesz sie z bratem bujac po sadach
    > i eksmisjach to podrzuc go jako kukulcze jajo komus innemu,
    > kto bez wahania i skrupulow prawnych, przy braku platnosci,
    > wywali go brutalnie na bruk.
    >
    > Kuracja wstrzasowa moze przywrocic mu bardzo szybko wyplacalnosc.

    jezu, chyba nie myslicie, ze on jest taki glupi. on mi juz zapowiedzial,
    zebym nie podskakiwal, zebym byl grzeczny to bedzie placil w ogole.
    jak bede niby podskakiwal to mam sobie isc do sądu i go usuwac sądownie...
    mi tylko zalezy na tym, zeby placil regularnie, zeby mi nie przysylali
    wezwan do zaplaty ze sp-ni na moje nazwisko bo nie chce zeby mi spapral
    dobrą opinie wszedzie... oczywiscie brat korzysta z mieszkania nieodplatnie
    wraz z matką i oczywiscie nie mam na to zadnej umowy uzyczenia ani temu
    podobnych, bo to przeciez "brat"... jak moge mu szybko i sprawnei zrobic
    kuracje wstrząsową ?

    pozdrawiam, wromek