  • Data: 2009-12-28 13:20:00
    Temat: Re: Brat mieszka w moim mieszkaniu i....
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypowiedzieć umowę użyczenia, podsunąć umowę najmu, przy odmowie wystapić
    > do sądu o zasądzenie za bezumowne korzystanie, i komornik bardzo szybko
    > będzie sciagał na opłaty w spółdzielni.
    > To się akurat bardzo szybko da załatwić.
    > Byleby tylko brat miał pracę i było z czego ściągać.

    ale ja nie mam z nim umowy uzyczenia, jak chcialem zeby podpisal ze mna to
    powiedzial ze on mi nic nie bedzie podpisywal i na tym sie na razie
    skonczylo... moge go jakos przymusic do umowy uzyczenia lub najmu? rozumiem,
    ze tylko takim wezwaniem do podpisania a alternatywą jest sąd?

    pozdrawiam, wromek