  • Data: 2006-01-08 13:25:58
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dredd napisał(a):

    > Czy dobrze z tego wnioskuję, że jeśli w metrze o wyjście wyjściem, albo o oddanie
    > plecaka do depozytu w sklepie poprosi Cię kobieta-ochroniarz, czy kobieta-
    > funkcjonariusz, to przez szacunek do tej kobiety i zwykłą grzeczność zrobisz to?

    Jeżeli będzie to kobieta to jej odmówię tak samo uprzejmie jak
    mężczyźnie,jeżeli będzie bulgotać,to raczej się powstrzymam od
    określenia jej żeńskich przodków do siódmego pokolenia wstecz;) poza
    tym nie mieszaj mnie z innymi dyskutantami, ja o metrze nic nie
    piszę, pisałem o innych konkretnych sytuacjach.