  • Data: 2012-05-19 19:35:52
    Temat: Re: Brak zapłaty za kolejny miesiąc zlecenia
    Od: " dudek" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ta druga zawierała warunki wypowiadania.
    > No to prawo do wypowiedzenia też jest. Zgodnie z umowa.

    Mam świadczyć pracę przez 3 miesiące bez płacenia? Bez możliwości
    podjęcia innego zarobku? Nawet MOPS nie pomoże, bo formalnie zarabiam w
    tym czasie. Nie mam oszczędności, ta druga wypłata miała mi pozwolić wyjść
    na zero. Obawiam się, że muszę zaryzykować. Wypowiedzieć "od zaraz".

    > No wez i załóż DG i sam odpowiedz, czym się będziesz różnił
    > od "dzisiejszego siebie".
    > Masz jakis pomysł?

    Nie chcę zgadywać, co może przedsiębiorca, a czego ja nie mogę. Wziąć
    pożyczkę na bieżące spłaty? Nie znam się.

    > Tyle, że koresponedencja cywilnoprawna nie ma takiego automatu
    > jak sadowa, i jest problem jak gosc będzie się uchylał od spotkania
    > z listonoszem. "Mi nic nie doręczono"...

    Będzie się uchylał. Przecież 2 pisma wysłałem 4 maja. Nie ma zwrotki.
    I widziałem niejednokrotnie, jak to wygląda, kiedy przychodzi listonosz:
    "to bierzemy, tego nie...". Zawsze tak się to odbywało.

    Uświadomiłem sobie, że nawet dostarczenie do rąk własnych może mi się
    nie udać. On po prostu nie przyjmie. Widywałem tu masę osób, które
    próbowały mu coś wręczyć. Wypowiedzenie jedna pracownica "wręczała" mu 3
    tygodnie. Po niezapłacone pieniądze też przychodzili, nieraz z kimś z
    zewnątrz (zawsze potem była awantura "kto wpuścił"). Wszystkich spławiał.
    Facet robi to na bezczelnego i... wciąż mu się udaje.

    Gdybym wysłał poleconym, będzie się liczyć z datą odebrania, nie wysłania,
    zgadza się?