  • Data: 2005-04-30 12:36:59
    Temat: Re: Brak terminu wypowiedzenia - co zrobić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d4vtqr$sdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy strona musi mi podpisać wypowiedzenie, czy wystarczy że mam
    > potwierdzenie odbioru?

    To zależy do czego?

    Jeżeli spółka została zawarta na czas nie oznaczony, każdy wspólnik może
    z niej wystąpić wypowiadając swój udział na trzy miesiące naprzód na
    koniec roku obrachunkowego. Jest to jednostronne Twoje oświadczenie.
    Występujesz i już. Choć z drugiej strony bez współpracy drugiego
    wspólnika rozwiązanie spółki może być uciążliwe. Jest kilka kluczowych
    kwestii, w których może on Ci utrudnić życie. Choć co do zasady samemu
    wypowiedzeniu sprzeciwić się nie może.

    Generalnie, to Twoja sytuacja jest specyficzna o tyle, ze jednocześnie z
    Twoim wystąpieniem ze spółki, spółka zostaje rozwiązana - bo jak
    rozumiem było tylko dwóch wspólników.