eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Date: Sun, 17 Apr 2011 10:41:03 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <ioe933$orv$1@news.onet.pl>
    References: <iocobs$pfv$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1104162122070.53324@quad>
    <iocs1p$o6f$1@news.task.gda.pl> <ioddfd$985$1@inews.gazeta.pl>
    <ioe555$c1n$1@news.onet.pl> <ioe6r2$afg$1@news.task.gda.pl>
    <ioe737$icp$1@news.onet.pl> <ioe8n7$fhp$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.186.34.239
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303029667 25471 46.186.34.239 (17 Apr 2011 08:41:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2011 08:41:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ioe8n7$fhp$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:675055
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-17 10:34, gacek pisze:
    > On 2011-04-17 10:07, spp wrote:
    >> W dniu 2011-04-17 10:02, gacek pisze:
    >>
    >>>>>> Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez
    >>>>>> podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie,
    >>>>>
    >>>>> musi jednak zwrócić koszta wysyłki
    >>>>
    >>>> Ale masz jakieś wsparcie?
    >>>>
    >>>
    >>> art 10.
    >>>
    >>> 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    >>> zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    >>>
    >>>
    >>> 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
    >>> terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
    >>>
    >>>
    >>>
    >>> transport to usługa, tak?
    >>
    >> Tak.
    >> A przedmiotem transakcji co jest? Wysyłka (transport)?
    >
    > Pewnie zależy jak się sformułuje.
    >
    > Ale skoro masz wyraźnie osobno cenę za towar i osobno różne opcje
    > transportu do wyboru - to zostawia pole do interpretacji.

    Moim zdaniem, brak zwrotu za transport można wywodzić również z:

    5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
    lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,


    --
    Liwiusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1