eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy › Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
  • Data: 2011-04-17 08:41:03
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-17 10:34, gacek pisze:
    > On 2011-04-17 10:07, spp wrote:
    >> W dniu 2011-04-17 10:02, gacek pisze:
    >>
    >>>>>> Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez
    >>>>>> podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie,
    >>>>>
    >>>>> musi jednak zwrócić koszta wysyłki
    >>>>
    >>>> Ale masz jakieś wsparcie?
    >>>>
    >>>
    >>> art 10.
    >>>
    >>> 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    >>> zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    >>>
    >>>
    >>> 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem
    >>> terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
    >>>
    >>>
    >>>
    >>> transport to usługa, tak?
    >>
    >> Tak.
    >> A przedmiotem transakcji co jest? Wysyłka (transport)?
    >
    > Pewnie zależy jak się sformułuje.
    >
    > Ale skoro masz wyraźnie osobno cenę za towar i osobno różne opcje
    > transportu do wyboru - to zostawia pole do interpretacji.

    Moim zdaniem, brak zwrotu za transport można wywodzić również z:

    5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone
    lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,


    --
    Liwiusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1