    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Date: Tue, 22 Apr 2008 22:28:51 +0200
    <fuff08$6mv$1@news.dialog.net.pl> <fufh05$3d0$1@news.onet.pl>
    <fufjmq$9r1$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fug3a7$q1p$4@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid> <fug567$s8$3@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fuib41$fid$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 21 kwiecień 2008 20:40
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Toż o tym napisałem poniżej, bardzo uogólniając.

    A więc znacznie korzystniej dostać kasę a nie bon. I o tym pisałem. Bon to
    same straty,

    > Zazwyczaj, to jest to bon SODEXO...

    Nie wiem, u nas nie ma takich sklepów. Pierwsze słyszę taką nazwę. Widać
    kwestie regionalne.

    > Ile razy widziałem bony, tyle razy widziałem listę z podpisami. Widziałem
    > również listy wypłat, na których nie było pobranego podatku za wydane
    > bony, jeżeli pracownik bonu nie odebrał.

    No i dostał wtedy kasę? Czy po prostu nic?

    > To że Twoja żona pobiegła po podarunek,

    Nie po podarunek, a po część wypłaty i nie pobiegła, a dostała z wypłatą.

    > Czym różni sie oddanie bonu na kaszę za 100PLN od oddania 100PLN na kaszę.

    Tym, że kaszę kupuje sobie w pobliżu a nie po drugiej stronie miasta i nie
    za 100zł na raz.

    > Nieprzemyślane odebranie bonu przez brata żony możemy pominąć, bo to
    > rodzinne, z tego co piszesz...

    ZTCW to dawali i żadnego wyboru bon czy gotówka nie było.

    > ROTFL

    A nie? Inaczej po co dawałby bony?

    > Napisz jaki ma interes w płaceniu podatku za pracownika, który
    > spalił/oddał bon,

    No przecie rozmowa jest o strącaniu podatku z pensji pracownika.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu