eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa [Indeks stron zakazanych RP3/UE]
  • Data: 2022-05-18 18:53:47
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa [Indeks stron zakazanych RP3/UE]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ja też nie. No ale ogólnie to myślisz, że naprawdę znaczący odsetek
    > ludzi w UE tam zagląda?

    Albo rybka albo pipka: Albo zablokowali w RP3/UE bo wielu ludzi czyta
    albo (niemal) nikt nie czyta ale ABW (?) profilaktycznie zastosowało
    tam cenzurę wszystkiego przyszłego jak leci tak na wszelki wypadek.
    Taka prewencja. RT,com trafiło na indeks stron zakazanych RP3/UE ;-)

    Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać: Czy po tej blokadzie
    RP3/UE będzie opierdalać z pozycji mało dyskusyjnej moralnej wyższości
    ChRL za Wielki Chiński Firewall? :-)

    --
    A. Filip