eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 10:33:41
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2022 o 18:17, Shrek pisze:

    > Ale to nie ty decydujsz:P Widzisz właśnie na tym polega problem, że
    > będziesz miał chuja do gadania, a władza będzie sobie legalnie cięła w
    > chuja.

    Widzisz, właśnie ci tłumaczę, że jak władza będzie chciała lecieć w
    chuja, to nie będzie potrzebować żadnego pretekstu.
    Więc to nie jest argument, żeby nie blokować fiutinowskiego ścieku.

    I teraz ci się podoba jechanie na RT (mnie w sumie też), a jutro
    > pisiorom się będzie podobało jebanie julek. I twoje zdanie będzie putina
    > warte. Przecież jest w miarę oczywiste, że kaczor czy inne zero to od
    > putina różnią się tylko tym, że mają mniejsze możliwości.

    > Weź mnie nie osłabiaj. NIe możesz być aż tak naiwny....

    Weź mnie nie osłabiaj, nie możesz być aż tak naiwny, żeby myśleć, że
    jakaś chora władza potrzebuje akurat takiego, a nie innego pretekstu.
    Nie byłoby takiego, to znaleźliby dowolny inny.
    I dlatego właśnie to nie jest argument za tym, żeby nie blokować
    fiutinowskiego ścieku.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr