eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    <Dj3iK.332613$Mih.302566@fx05.ams1>
    <6288ca04$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <ltXiK.121165$F4h.7834@fx07.ams1>
    <628c5ed9$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <TBejK.323407$4Og.235854@fx08.ams1>
    <628db843$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <0gjjK.437479$3b1.332218@fx14.ams1>
    <628e6054$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <K7AjK.1154722$sb1.35044@fx11.ams1>
    <628efe0d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <W3VjK.1154725$sb1.314620@fx11.ams1>
    <629060cf$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <c3fkK.437989$3b1.32081@fx14.ams1>
    <6291c58f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sun, 29 May 2022 01:50:36 GMT

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Po prostu się z twoją tezą nie zgadzam. Moim zdaniem zależy to nie tyle
    > od samego "partyzanta" a od tego po której stronie stoi. Przypadki kiedy
    > "nasz" partyzant zostałby uznany przez "nas" za terroryste są naprawdę
    > marginalne.

    Nie przeszkadza mi, że się nie zgadzasz, ale jakbyśmy chcieli ograniczyć
    się do samych tez, to powinnismy już na samym początku podpisać jakiś
    protokół rozbieżności i niekontynuować :)

    > Izrale męczy palestyńczyków, turcja kurdów i co? Powinniśmy blokować ich
    > państwowe media jako organizacje wspierające terroryzm, czy skoro to są
    > "nasze skurwysyny" to będziemy twierdzić, że palestyńczycy i kurdowie to
    > terroryści, bo urodzili się w złym miejscu?

    Tu jeszcze dochodzi ten aspekt, czy dane media są narzędziem
    propagandowym samym w sobie, jak np. taki tvpis, czy też to bardziej
    incydentalne przekłamania.

    > No pis tak postępuje ze swoimi wrogami, izrael ze swoimi. I w sumie i
    > izrael i pis uważa prawie wszystkich za wrogów:P Rożnica między nimi
    > jest taka, że żydzi swoje rację udowadniają na terytoriach okupowanych.
    > Pis po prostu nie ma takiego powera - jakby mógł to by "gorszy sort"
    > potraktował podobnie jak żydzi palestyńczyków.

    Najpewniej.

    > Ja bym zaczął od naszego kraju:P

    Tu wystarczyłoby, że zabrakłoby jednej osoby.

    --
    Marcin