  • Date: Fri, 19 Feb 2010 10:56:12 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    <hlja3c$scb$1@news.task.gda.pl> <hljacv$cnv$7@news.onet.pl>
    <hljblj$ik$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hljep2$7qe$1@news.task.gda.pl> <4b7dc31e$1@news.home.net.pl>
    <hlles4$72k$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hllifp$slf$1@news.task.gda.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hllm7h$if4$1@news.task.gda.pl>

    szerszen pisze:

    > ale zes sie uparl na to bistro, juz napisalem wczesniej, zakladam, ze
    > skoro czas jest taki krotki, to nie ma zadnego bistro

    A ja zakładam, że jest. A czas jest krótki, bo właściciel chce sobie
    naciągnąć paru frajerów na dodatkową kasę.

    Swoją szosą ciekaw jestem, jak to księguje... Może Urząd Skarbowy
    powinien to sprawdzić? ;->

    [ciach]

    > gdzie drwa rabia, wiory leca, musielibysmy miec wieksza wiedze, na temat
    > tego jak wielu jest tych "bogu ducha winnych" aby rozsadzic, czy i tym
    > razem nie trafil sie jakis cwaniaczek, co to myslal ze mu sie upiecze

    Odpowiedzialność zbiorowa to metoda nazistów - a ty miałeś czelność MNIE
    do Gebelsa porównywać...

    [ciach]

    > ale gdyby nie bylo tych pierwszych, nie bylo by tych drugich, wiec badz
    > laskaw odniesc sie do meritum, a nie "przypadkowych ofiar"

    Meritum jest takie, że są inne metody - legalne i etyczne. A ten
    zwaniaczek po prostu chciał sobie dodatkowo dorobić.

    [ciach]

    > w tym wypadku uznaje to za niska szkodliwosc spoleczna czynu ;)
    > w imie wiekszego dobra

    Bogu dzięki nie jesteś sędzią... chociaż w sumie idealnie byś w to
    bagienko się wpasował ;-/

    > szkoda ze sie do tego nie odniosles, czyzby nie bylo po twojej mysli?
    > jednych tlumaczysz nieswiadomoscia, a innych juz ci niewygodnie?

    Naucz się czytać.

    > arnolda i tak nie przebijesz, wiec wybor nalezy do ciebie, miejsce w
    > wikipedi obok buzdygana czeka ;->

    Grozisz mi, szczylku?

    > mam w zwiazku z tym dac za ciebie na msze, ze mi w swojej wielkiej
    > laskawosci darowales?

    Nie. Wystarczy że sobie uświadomisz, jakie były konsekwencje stosowania
    twoich ulubionych metod.

    > i cale szczescie, bo jeszcze sedzia czy sedzina miala by problemy z
    > odroznieniem kto jest mniejszym mlaym gnojkiem

    Ty. I teraz wiem, jak i przez kogo motywować właściwą decyzję.