  • Data: 2010-02-18 22:24:36
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śni
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1gnyum0qokajk$.53tzoilerotx$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 18 Feb 2010 20:39:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a) w
    > wiadomości <news:hlk51p$rhs$1@inews.gazeta.pl>:
    >
    > Raz w życiu podczas tankowania pojawiły mi się bańki powietrza w
    > przezierniku. Stacja odmówiła uznania reklamacji, powiedziano, że to
    > niemożliwe.
    > Zgadnijcie - jaka to była stacja? ;-)

    A nie straszyli Cię porysowaniem lakieru. Kolega, gdy poszedł do kasjerki i
    powiedział, że wodę widzi na korku wlewu, to panienka mu odparła, ze jak
    sobie nie pójdzie, to mu jej koledzy porysują samochód.

    Pozostaje się zastanowić, z czego to wynika, bo to już nei może być
    przypadek. Z tego co się orientuję, to w wypadku PB faktycznie stacja
    należy do miejscowych przedsiębiorców, którzy jedynie kupują prawo do
    uzywania znaku BP. Czy którakolwiek inna sieć tak ma? SHELL, ORLEN,
    PETROCHEMIA na pewno nie. Bo może to przyczyna?