  • Data: 2007-08-18 22:01:03
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał w wiadomości
    news:fa7c7e$cvf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jestem na 99% przekonany, że dziadek umożliwił mu złe postanowienie
    > diagnozy (powiedział, że się podziębił itp). Jednak ja w rozmowie
    > telefonicznej poinformowałem lekarza, że dziadka boli klatka piersiowa i,
    > że jest mu raz zimno, raz gorąco. Wyadje mnie się, że lekarz nawet jeżeli
    > nie zdiagnozował zawału, powinien zawiadomić pogotowie ratunkowe.

    Całkiem niedawno miałem zapalenie mięśni międzyżebrowych (podobno). Ból
    cholerny. Ale ani zimna ani gorąca nie odczuwałem.
    Nie pamiętam też żeby takie objawy były opisywane gdzieś w sieci. Za to
    pamiętam, że w opisie na jakiejś stronie było, że jedyny sposób leczenia to
    środki przeciwbólowe...

    Pewnie wiele Ci to nie pomogło ale może to jakaś wskazówka będzie do
    szukania.

    --
    PawełJ