  • Data: 2007-08-19 00:14:44
    Temat: Re: Błąd w sztuce lekarskiej?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.08.2007 Paweł Kulesza <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał/a:
    > Ja jestem tylko laikiem i nie mam żadnej wiedzy medycznej, jednak po
    > uzyskaniu takich informacji podejrzewałbym zawał serca, lekarz niestety tego
    > nie przewidział.

    Właśnie dlatego, ze jesteś laikiem to wydaje się to takie proste i
    podejrzewałbyś zawał. Masz zwyczajnie ograniczoną wiedzę o chorobach które
    mogą wywoływać takie objawy. Lekarz był na miejscu i wyszło mu z wywiadu i
    badań coś innego. Juz nawet podchodząc zdroworozsądkowo, to serio sądzisz,
    aby ktoś bez określonych powodów mógł odrzucić w takim przypadku możliwość
    zawału? Nie twierdzę, że nie mógł popełnić błądu czy jakiegoś rażącego
    zaniedbania, ale z pewnością nie jest to takie oczywiste jak sugerujesz.

    --
    Marcin