eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd magazyniera przy wysyłce › Re: Błąd magazyniera przy wysyłce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Błąd magazyniera przy wysyłce
    Date: Wed, 18 May 2005 23:08:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <d6gb7g$o5p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d6dlrf$ak2$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6dob0$me$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d6ftfk$9ea$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6g89n$f30$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: axd168.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1116450864 24761 83.27.89.168 (18 May 2005 21:14:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2005 21:14:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:298487
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6g89n$f30$1@news.onet.pl...
    >
    > Czy nie wydaje Ci się śmieszne, że za błędy pracownika ma odpowiadać
    > klient?

    Czy nie wydaje ci się śmieszne, że klient ma skorzystać na błędzie
    pracownika sklepu?

    > Dodatkowo pomyśl o wizerunku firmy - ja bym spróbował
    > wykorzystać tę wpadkę i obrócić ją na korzyść firmy.

    Dodatkowo pomyśl o tym, że sklep tylko chce odebrać towar wydany pomyłkowo
    i dać klientowi ten za który zapłacił.
    Dodatkowo pomyśl o tym, że zapewne za błąd materialnie odpowiada
    magazynier i będzie musiał za darmo pracować przez miesiąc albo i dłużej.

    > Pomyśl, że jeden niezadowolony klient to potencjalnie 10-20 straconych
    > innych klientów.

    Pomyśl, że jeden nieuczciwy klient może stworzyć poważny problem dla małej
    firmy rozpoczynającej dopiero działalność.

    Alek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1