    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro obrotu nieruchomościami
    Date: Wed, 4 Feb 2009 13:10:10 +0100

    Dnia Wed, 4 Feb 2009 11:34:59 +0100, Harry Kane napisał(a):

    > Nie miałem jeszcze czasu na spotkanie z agentem, więc nie wiem co jest w tej
    > umowie, ale może ktoś mnie oświeci w tej kwestii? Rozumiem, że biuro
    > zazwyczaj kasuje pieniądze od obydwu stron transakcji, ale podpisanie umowy
    > jako warunek zapoznania się z ofertą?

    Podziękuj cwaniaczkom co oglądali mieszkanie z agentem, a potem od sąsiada
    brali numer telefonu do właściciela i dogadywali się bezpośrednio żeby
    zaoszczędzić kilka złotych...

    Przeczytaj uważnie i podpisz - byle by nie było zapisów że coś musisz
    płacić za nic (oglądanie, zobowiązanie się do zakupu mieszkania, etc.).

    Pozdrawiam,
    Henry