    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilety tramwajowe
    Date: Tue, 7 Oct 2003 20:53:31 +0200

    > No to niech kierowcy nie sprzedają biletów w ogóle.

    Tak własnie byc powinno. Niestety nie zalezy to ode mnie.

    > A tak, to jest totolotek.

    Ło matko to niech ludzie normalnie kupuja bilet w kiosku - nie bedzie
    zadnego totolotka.

    > To co ma zrobić pasażer chcący skorzystać z Waszych usług i dostać się
    > trzy przystanki dalej. Wsiada do pierwszego autobusu i okazuje się, że
    > kierowca nie ma biletów. Więc wysiada na następnym przystanku i czeka na
    > kolejny kurs. Wsiada i okazuje się, że kierowca znowu nie ma biletu. I tak
    > sztafetowo jeździć po mieście?

    Jesli lubi to jak najbardziej, choc ja osobiscie polecalbym udanie się do
    najblizszego kiosku.
    btw. jest raczej niemozliwe, zeby tylu kierowcow naraz nie mialo
    biletow...to raczej sporadyczne wypadki.

    > Jeśli kierowca może komuś sprzedać bilet, ale nie musi, to rodzi się
    > właśnie opisane przez Ciebie niebezpieczeństwo, że dojdzie do sitwy z
    > kontrolerami i wieczorem będą czyhać na biednych podróżnych.

    Kontrolerzy to w sytuacji, gdy kierowca nie ma biletów piszą na niego
    raport, bo zasadniczo umowa KZK GOP <--> przewoznik przewiduje, ze kierujący
    ma byc w takowe zaopatrzony.
    Poza tym nie rozumiem na czym mialby ten uklad polegac - przeciez wowczas my
    bysmy zyskiwali, a kierowca by tracil (bo ma tam w koncu jakies groszowe
    prowizje z tych biletow).

    pdr
    Olo