  • Data: 2003-10-08 09:38:49
    Temat: Re: Bilety tramwajowe
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja twierdze ze bardzo czesto

    Ale ja może jestem nieco bardziej w temacie, gdyż dziennie obserwuję
    kilkadziesiąt takich transakcji i praktycznie zawsze kierowca / motorniczy
    cośtam wydaje.

    > a tu z koleii twierdze ze zadko ktory kierowca sprzedaje bilety w czasie
    > jazdy

    I tu również się nie zgodzę - dość często się to zdarza, zwłaszcza w
    tramwajach, choć nie tylko.

    > a kto mowi o przyjezdnych, a miejscowi wracjaacy np z imprez niekoniecznie
    > centrum, to co?

    Miejscowi:
    a) mają miesięczne / kwartalne / etc.
    b) mogą sobie przewidziec, ze skoro idą na imprezę to będą pozno wracac i
    kupic bilety na zapas.

    Chodzi tu chyba bardziej o przyjezdnych, ktorzy nie mają jak zrobic tego
    zapasu, bo mieszkają w innym regionie kraju.

    pdr
    Olo