  • Data: 2004-02-04 11:30:50
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bvqk9i$9hu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie do konca Kolego - bilet jest cokolwiek wart nie jako swistek papieru z
    > takimi czy innymi napisami i jakimś znakiem wodnym, lecz jako ważny
    dokument
    > przejazdowy. Dopóki bilet imienny jest niewypełniony, nie stanowi takiego
    > dokumentu więc jego wartość jest zerowa (no, może parugroszowa - tyle ile
    > kosztował papier i farba).

    Owszem niewypełniony bilet, nie jest ważny jako dokument przejazdowy.
    Juz mówiłem jednak, że oprocz wartości faktycznej istnieje jeszcze inna
    wartość. Czemu obrazmy malowane przez wybitnych artystów są takie drogie.
    Skoro płótno i farba są tanie? To jest oczywiście tylko jeden z wielu
    przykładów.

    Leszek Kowalski