  • Data: 2004-02-03 13:12:04
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu się Kolega myli - jak najbardziej by wypisał z adnotacją ze wypełniono
    > w trakcie kontroli. I teraz niech mi Kolega łaskawie powie w jaki sposób
    > nasz pasazer udowodniłby kiedy faktycznie go wypełniał?

    a w jaki sposob "kanar" by udowodnil ze bilet zostal wypisany przy
    nim... tak przeciez moze powiedziec kazdy "kanar" nawet jak masz
    poprawnie wypelniony bilet.

    PS: podobna sytuacja; jade w tramwaju na uczlenie na gape; widze ze
    wchodzi kanar wiec wstaje z miejsca i ide skasowac bilet jednorazowy, a
    on mnie zatrzymuje i prosi o bilet. Odpoweidzialem ze wsiadlem dopiero i
    ide go skasowac. Odpowiedzial mi na to ze widzial ze siedzialem juz w
    tramwaju, wiec zaczalem sie z nim klocic ze i tak mi nie udowodni ze
    bylem juz wczensiej w tramwaju i pozwolil mi go skasowac.

    A gdyby nie pozwolil ?? To jakby mi mial to udowodnic ????