    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Date: Fri, 31 Dec 2004 19:12:14 +0100

    > Panie R. prosze zebrac wymagana ilosc podpisow i postarac sie (lobby) o
    > uchwalenie takiego prawa. Sedzie i prokurator tez czlowiek, a kazdy
    > czlowiek ocenia rzeczywistosc ze swojego punktu widzenia. To tak samo
    > jakby to pan byl sedzia i panu kazano palcic za odmienne rozstrzygniecie
    > (np pan by uniewinnil tych 10 facetow, poczym owa pani udowadnia, ze pan
    > zrobil z niej wala i musi pan placic 20%).
    > Taka bzdurne uregulowanie calkowicie by sparalizowalo prace sadow (100%
    > pewnosci nie ma nigdy, wiec kto w przypadku istnienia takiego przepisu
> [...]

    Panie MITHOS, gdybym ja byl sedzia opieralbym sie tylko i wylacznie na
    dowodach,
    i wtedy Panowie sledzczy i prokuratorzy musieliby sie postarac aby mnie
    ptzekonac
    o winie oskarzonego (jak w stanach - z tym ze tam lawe przysieglych).
    Na pewno nie sparalizowaloby! Przed wydaniem jakiegokolwiek wyroku taki
    czlowiek
    by zaczal dokladnie analzowac sprawe a nie robic na odpierdol. Ma 3 paski
    to winny. Matka ofiary zenzaje jak w watku "zgwalcono mi dzicko" sprawca
    winny!!!!
    winne winne, TAK, zniszczyc komus zycie! tak ot to, machniecie palcem,
    dano mi wladze,
    moge robic co chce.. nie majac dowodow zaloze ze wlasdnie on to zrobil to
    do pierdla...
    rzygac sie chce jak sie cos takiego czyta.

    Skad mam miec pewnosc ze ktos mnie zaraz nie pomowi, i na takiej podstawie
    jaka
    pan uwaza za wystarczajaca mnie kstos skaze? Ja zaznaczylem "i zalozenie
    takie ze placa wtedy gdy
    nie opierali sie na dowodach a jedynie
    na widzimisie." wiec wtedy sad ma 50 % pewnosci ze akurat ten czlowiek
    jest winny.
    Jest to zdecydowanie nie wystarczajece. I jest spore prawdopodobientwo zre
    uczciwemu czlowiekowi
    zniszczy sie zycie.
    Bo pojscie do pierdla na powiedzmy 3 lata to nie tylo 3 lata zabrane z
    zyciorysu.
    To odwrocenie sie bliskich, strata ptracy i zyskanie wizerunku wsrod osob
    w ktorymi ma sie
    kontakt jako przestepca, wiec zycie przejebane! I tylko dlatego ze sedzia
    mial takie widzimisie!

    Zeby Pan wiedzial, zrobie odpowiednie poprawki i bede zbierac podpisy, ale
    najpierw chce rozkrecic
    bezines, jak zdobede odpowiednie srodki na pewno to zrobie. I wierze ze
    znajda soie osoby ktore to podpisza.

    Pozdrawiam,
    P.