  • Data: 2004-12-31 18:39:43
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Julek wrote:

    > 1) Nie jestem pewny, ale było tam chyba napisane coś w stylu, że była
    > dosyć nieporadna życiowo.
    > 2) Psycholog sądowy uznał, że nie kłamie i nie ma skłonności do
    > konfabulacji.

    Wiem, ale to niewiele zmienia, nawet jeśli mówiła prawdę. Przez jedną,
    nieporadną życiowo osobę dziesięć innych idzie do więzienia.
    Ja też jestem nieporadny życiowo, PITa nie potrafię wypełnić bez błędów.
    Połowa tego narodu jest nieporadna życiowo.

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych