    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    <upne38$7q9$1$Shrek@news.chmurka.net> <zmKvN.86433$c1y8.55425@fx15.ams1>
    <upo3fv$gem$1$Shrek@news.chmurka.net> <b1VvN.40298$7uxe.6495@fx09.ams1>
    <upps6b$5pb$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1j38d43uwzsyx$.15xeeuq849big.dlg@40tude.net>
    <upr07b$d6l$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uprcg1$k7j$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <lqewN.16277$wDMd.13991@fx07.ams1>
    <1t6257ff69rmq$.88q16mrnqvyb$.dlg@40tude.net>
    <K%VwN.10043$As1.4126@fx10.ams1>
    <1n4svx743wsp1$.1hk5izy4afbou$.dlg@40tude.net>
    Date: Thu, 08 Feb 2024 23:16:40 GMT

    On 2024-02-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja tam nie wiem, ale z filmów wynika, ze do lodówki pakują gołe ciało,
    > bez ubrań :-)

    Reszta rzeczy musi być gdzieś wymieniona.

    > Pocisk normalnie to chyba jednak kawałek materiału zabiera,
    > ale skoro przeleciał na wylot, to zabrał dalej.
    > A jesli troche zgubił w ranie, to nie wiemy z z której strony.

    To nie tylko, że pocisk może jakiś kawałek szmaty pociągnąć (nie wiem
    zresztą czy tak łatwo może), ale z tego będzie naprawdopodobnie siało
    włóknami po ranie. Z tym, że może to być szukanie igły w stogu siana.
    Jeśli włókna są to są. Jeśli nie ma to nadal być mogą. Oczywiście też
    się pewnie może zdarzyć, że są wszędzie i jest ich mało, więc trudno o
    jednoznaczne wnioski. Może tu jest problem.

    Ale też zarzuć w Google images "wound ballistics", temporary cavity
    nie powoduje czasami jakiś uszkodzeń?

    W każdym razie nadal mamy kurtkę, rany wlotowe i wylotowe.

    > No i z arytkułów wynika, ze wiedział i zawnioskował, prokurator
    > badania zlecił, czy może zlecił sam z własnej woli - dosc, ze ktos je
    > zrobił. Jakis inny biegły.

    Ale co konkretnie badano nie wiemy?

    > O ile rozumiem, to drugi patolog po prostu dopatrzył się, ze rana z
    > przodu wygląda na wlotową, a ta z tyłu na wylotową i tak napisał.

    Hmmm.

    > No cóz, sprawa była, mogł sie jakis pismak przysłuchiwać co tam w
    > aktach było. Ale to za duzo siedzienia, wiec może sie dowiemy z
    > kolejnych doniesien medialnych.

    Wyrok jest prawomocny?

    --
    Marcin